fbpx

Hogyan készül a házi almaecet?

A téli időszakban mindannyian szeretnénk megvédeni magunkat a légzőszervi megbetegedésektől. A megszokott kezelések mellett próbáljuk ki az almaecet fogyasztását, amely sokkal megbízhatóbb hatást fejt ki akkor, ha mi készítjük el.

A képhez tartozó alt jellemző üres; bannerek-4-1024x280.png a fájlnév
Csak tedd a kosárba kedvenc termékeidet!

Mi mindenre jó az almaecet?

         Erősíti az immunrendszert

         Csökkenti a testsúlyt

          Fokozza az anyagcserét

          Serkenti az emésztést

          Csökkenti a koleszterin szintet

          Aktiválja a szív és veseműködést

          Feszessé, üdévé varázsolja a bőrt

          Segíti a vas beépülését a szervezetbe

          Felélénkíti a sejtlégzést

          Fokozza a sejtek energiatermelését, teljesítőképességét

          Eredményesen méregteleníti a szervezetet

Hogyan készítsük el?

Szükségünk lesz egy nagyobb befőttes üvegre, almára, cukorra és kevés kenyérre. A hozzáadott víz, tiszta forrásvíz, vagy szénsavmentes ásványvíz legyen.

Hozzávalók:

2 kg. alma, 2 liter tiszta víz, 40 dkg. cukor, 1 szelet kenyér.

Elkészítése

Az almát szeletekre vágjuk és beletesszük egy 5 literes befőttesüvegbe. A vizet felforraljuk, feloldunk benne 20dkg cukrot. Hagyjuk kihűlni, majd ráöntjük az almára. A tetejére tesszük a kenyeret, vászonruhával lekötjük, meleg helyre állítjuk és 10 napig többször megkeverve érleljük. Leszűrjük, majd hozzáadjuk a megmaradt cukrot. Néhány nap múlva forrni kezd, és ezt követően még négy hétig tovább erjesztjük. A tetején előbb vékony, majd egyre vastagodó hártya képződik. Ha letisztult, lefejtjük és üvegekbe töltjük.

Hogyan fogyasszuk?

Étkezés előtt egy nagy pohár vízbe tegyünk 3 teáskanál almaecetet, és igyuk meg. Ezt lehet alkalmazni 3x is egy nap, főétkezések előtt.

Birtalan Katalin-természetgyógyász

Forrás

Több ezer hallgatónk döntött már, úgy hogy elfogadja a segítséget, a tudást. Több, mint 2000 értékelés érkezett a kurzusokra. Csatlakozz az Integratív Medicina Egészségklubhoz!

További bejegyzések

Táplálékkiegészítők

Rostok, de minek?

Szerencsére sok növényalapú étel (mint az alma, zab, spárga és banán) kiváló prebiotikum-források, de egy speciális prebiotikum – az akácia rost – mindegyik felett álló,

Tovább »

További előadások

Sikeres feliratkozás!

Köszönjük!