Az olyan élelmiszerreklámok szlogenjei, amelyek azt ígérik, hogy az adott élelmiszer – noha saját cukortartalma alacsony – cukor hozzáadása nélkül is édesebb, alapjában véve becsapják a fogyasztót.

Ezt a német Szövetségi Fogyasztóvédelmi Központ vizsgálata állapította meg. A kutatók 1000 fogyasztót kérdeztek ki meghatározott termékekkel kapcsolatban. Mint kiderült, a fogyasztók 35,3%-a a „szőlő saját édességét” pozitív tulajdonságként értékelte, nem sejtve, hogy itt valójában szőlőcukorról van szó, ami ugyanolyan káros az egészségre, mint a háztartási cukor.
Az élelmiszeripar édes ígéretei megtévesztik a fogyasztót. A túl sok cukor elhízáshoz, hosszabb távon betegséghez vezet. Ebből a szempontból teljesen mindegy, hogy a termék gyümölcstartalmának saját cukortartalmáról vagy répacukorról van szó. A szakemberek szerint a reklámokat is szigorúbban kellene szabályozni.
A „gyümölcsök természetes édessége” és hasonló ígéretek hatására ugyanis a fogyasztó azt hiheti, hogy a termék összességében kevesebb cukrot tartalmaz, ami nem igaz. Az EU a jövőben ún. health-claim rendelet (egészséggel kapcsolatos állítások) bevezetésével igyekszik útját állni a megtévesztő reklámoknak.
Több ezer hallgatónk döntött már, úgy hogy elfogadja a segítséget, a tudást. Több, mint 2000 értékelés érkezett a kurzusokra. Csatlakozz az Integratív Medicina Egészségklubhoz!
ZOONO - A fertőtlenítés új technológiája


- Felületfertőtlenítő
- Kézfertőtlenítő
- Nem tartalmaz alkoholt
- Bizonyítottan hatásos védelem a kórokozók ellen
- Nem tartalmaz káros, vegyi anyagot
- Bőrgyógyászatilag tesztelt, gyengéd a bőrhöz
Forrás: TGY